Saturday 26 March 2011

pg klmarin kul 10,,mse tgh syok tdo..tgh mimpi best..(tp xingt da laa ape yg aku mimpi)hajar dtg...inaaaaaaaa...bgnnnn..!!!kate nk kua..da cpt,kul 11 nk kua ni.!!haaadooiiii...bgn je laa...

pe lg..g ngan perut lapau,,sampai je kt sne..terus mkn..(kate org,perut lapau xbest jln2,,kne isi dlu...)yeeekeerr??then lps mkn ye..kteorg wt pe ye??eermmm...si din ni bg cadangan..jom tgk wayang...cter hantu...on je laa kan..jeng2...cter tu tajuk"dalam botol"..aku ingt hantu dlm btol ke,,toyol ke dlm botol tu..upe nyeeee....eeeeeiiiii...bkn cter hntu pom..cter mat nyahh yg die tukar jantina...da laa xbest..geli ade laa aku tgk cter tuh....hhooiiiiii din..ko gnti blik duit aku...membazir je tgk cter nii...xbest lnsung....mat  nyah plak tu...geli geleman aku tgk..ngan manje nye,,ngan jln nye mengalah kan aku..(pe kaitan ngan aku jln plak)..huhu....din ko pnye psl laa ni..cter hantu konon...hantu mat nyah...!!!eerrrrrr..sengal2..

then kteorang sampai umah kul 8.30 mlm..bkn men lg ye ko melaram..bile lg kan..xsalah..aku bkn kua g mne2 pom..just kua ngan roomate n kwn sekelas...ok pe..errmmm..