Wednesday 27 July 2011

jengg je jennggg!!



uiff..makin ari keje makin byk kot..nk on9 pn ssh(konon nye)hahaha..poyO jeh..well..skang..sume kwn2 aku dlu da bwk haluan msing2..sume da menggembara ke negori len..eden ni tercampak kt melaka...negeri bersejarah..fuyoohh...!!gempak siot..!nme je bersejarah..tp xpenah pn nk gambik gmbr kt kapal..kua je,,tgk wayang,,bowling,,mkn.,shoopping..tu je keje ko..abiskan DUIT ELAUN!!heheehehe...


nk cter skit..smlm..blik klas..tdo jap..sejam..sejam pn jd laa..jnji dpt tdo..ahah..tetibe kak fafai dtg..ajak kua ngan kwn die..ok..ON jeh..jommmm..p pntai..fuhh..tenang gk leh tgk laut..ombak..!batu2..cntik gk an??anyways..thanks to kwn akak yg sudi bwk kteorng jln even dk dlm keta tu cm sardin..cian kt rose...ahahaha

t
we are together
!!


emm..ckp psl pntai ni..tringat plak kwn2 aku yg time skolah menengah dlu..dayah..baby,anif,,nieza..ika,,cah,,len2 laa..nk sebut sni byk sgt..well..aku kan suke peramah skit..hahaha(prasan kot)

time cuti sem bln lps..kua laa kteorang ni..jmpe2..lame xtgk an..melepaskan rndu kt kbmall..ok gk an..share cter yg best..study cmner..best ke x..kteorng xsame tempat..tp aku,dayah,asma..satu negeri..MELAKA..!!NICE,,!!huhu
so far so good..masing ade cita2..hope korang sume berjaya laa ea..t kte wt reunion..or jmpe time raya..kutip duit raya..btol x??haha..da besa nk lg duit raya,,(xmalu)ok suda..mata aku da ngantok ni..ni je laa aku leh tulis tok korang..puas ati ke..xpuas ati ke..sory laa ea..assamualaikum..(sopan gler kan kau ni,,nk out bg salam dlu)hahahahaaha