Thursday 8 March 2012

meet my gurlfrens~

hye peahh..hye kiah..hye tijah segau..afe kabau..lapau x??sabau lerr..ahaha

to my entry dis time bout my gurlfrens..welcome2..haha..


WIT MUNI~


















haa..ni yg ari  ni pnye taw..at pizza hut depan kolej..heeee..kau ade??!!









uitt2..jap..esk sy nk blik umah da..eheee..best gilak..kamik mau blik umah kamik..bole bah kala kau..!!hahaha..when i close my eyes n i see my house in front of me..waa.. toinn toinn..ding dongg..pape pon boleyy..home switt home..xlupe jgk ari ni sy titttt..tertumbuk dinding kt blik air..owhh..sdp gilak..sengal mnje g2..(kang patah tgn ak kang..)ngeee~~~




Remember not only to say the right thing
in the right place,
but far more difficult still, to leave unsaid
the wrong thing at the tempting moment~~


p/s..rndu someone..ngee..peace yowww..!!haha

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.