Sunday 11 September 2011

mse berlalu dan terus berlalu...~

ari raye..rayeeeeee..weeeeee..:-)-30 ogos 2011

puas ati rye thn ni..even puase kt tmn kesidang ni 95%..n 5% lg kt umah..sdih kn??nangis?/taw xpe..first2 puase tu trase laaa..nangis skit je..skit je..haha..(malu*)





back to melaka,,taman kesidang..11september 2011
farah n ummu




akuuuu..hehe

ujan n dmm..sume 2 ade kaitan ngan aku..skang ngan batok nye..selsema nye..bdn aku pns lg..xslesa sgguh..aishhhh..sume bnda aku wt sume xbtol..mood pn xbrp nk btol..bila tarikh suda mnuju ke angka 10hb..ngan langkah yg terpkse d pkse..dtg blik ke melaka..bndaraya bersejarah ni..aiyaaaaa...sengal btol laa..dlm xshat2 pn sempat ag snap gmbr..yg ni time smpai kt dpn mc..nmpk x beg2 kami??hehe..tu mnunjukan kami ni smangt gler nk dtg sni..(poyo je lbh seyyy)..sila muntah darah..ngeehhh2..ni satu hal..naik bs smlm..kne duk ngan sorang mamat ni..agk annoying..tdo mengigau lak tu..aishhh..d siku nye lengan aku ni..aii die ni..mimpi ape pn aku xtaw la..sakit laa wei..lempang jgk bdk ni..nk mimpi2,,nk ngigau2 blik tdo umah lahhh..!!!ak nk tdo pn xsnang...da laa buat site 2 die pnye..but so far..agk gentlemen laa mamat ni..die pn ok laa...mcho..ahahaha(gedik)brg aku 'jatuh..siap tlg ambik kan..piwiittttt...ishhhh..cover skit ina oiii..






comel x??comel kn kan..
so skang..tgh melantak kek kecik ni..sdp..even rse die aku xrse pape..deria rase aku ilang..owhhhh shitt..tp xpe..jnji sy kenyang..haha..comel kn kek ni..nk mkn pn xsmpai ati..muniiii..nk lg..bg byk2 pn aku ase aku leh abiskan ni..waaaa

outing dinner-kfc..













p/s:mula merindui family..nk nangis..:'(

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.