Sunday 25 September 2011

suka-suki

rose n akak




kamiiii..muni,,sy n kak fafai
jomm...ilang stress blaja..kak fafai said: inaaaaaaaaaaaa....jommm men bowling..xmau stress2..ilex je..ikut akak bowling..4game..ad bran??waaaaa...pntang d cbar ni..ok..set..jomm kua MAHKOTA PARADE bowling centre..4 game..??!!coopppp2..xlarat ler..2 game suda..ngeee~~

farah tunduk..malu laa plak..!haha
spe pling terror men bowling..msti laa cik frah kte..fuyoohh..terror gler beb..superb..!!piwiittt.yelaa..die kpala bowling..tgk gmbr tu..bile da menang,,malu..tunduk je..sejuk tol ati aku tgk budak ni..ahaha..time malatah..aku paling geramm..sbb aku leh jd pekak sbb suare die kuat sgt..'yakkkkkkk''!!huahaha..



rose,,kak fafai n aku lg..:-)


lepas men bowling..karokkkk..!!aiyaaaa...totally low skit psl ni..suare xsdp kan..ahaha..tp peduli ape kn..tension..!!aku men nyanyi je..jerittt je inaa..blaaa..blaa.n blaa..blaaaaa...paling kuat nyanyi..of coz bg gk kt farah asyikin..best singa..die nyanyi cmtu..aku n minu..tgkk je..tgkkkk nn..ape lg..gelak ler....xpenah tgk aku org karok kuat cmni..10lagu sume die blasah..ish2..xpe2..kasi die lps stress..!!hahaha..first time aku tgk die karok..melalak..pekik abiss....waaaaaa..!!opocot(konon nye terkejut laa)suare die paling kuat..mic tu mmg die pnye laa...syabass2..thniah..anda ialah best singa everrrrr..always..its uuu..ngeeeeeehhh2..haha

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.