Sunday 7 August 2011

hari ni~

hari ini..begitu indah d sinari cahaya matahari yg sgt xtidak memanaskan..itu bgs untuk org yg sedang berpuase seperti aku..(actually nk ckp yg aku puase)kuang2

oleh kerana cuaca begitu enak..maka tdo aku pn enak d buai mimpi2 yg xsudah....terlepas subuh n bgn terlewat skit..terbgn td pon sbb aja yg kejut..die letak something kt teling aku..aishhh bdk ni..terkejut beruk aku..mne x nye..ase geli..aku bru je nk mimpi ade org ensem lamar aku..kih3...slalu nye aku xpenah cmni..bgn pon awl je(agk menipu skit kt situ)ahahaha! ~~ngeeee

okeh..skang da 7hb..aaaaaaaaaaaa..npe mse ni lmbt sgt jln..cpt2 kan berlalu..pntas2..aiyokk..lari2..cpt3 pecut..turbooo..!!!..bia cpt smpai 25..aku nk blikk..!!uwaaaaa....nk blik..counting days..wanna go back to my home..

tibe terdengar~
ieja bersuara,,huwooooo wooooo,wooo.first reaksi aku...terkejut..!!!kedua..ape lg..gelak gler2...lwak laa ngan suare kasar cmtu..hahaha....ade plak cmtu..tetibe je huuuwoooo wwooooo woooooo..!


 antara kerja2 yg aku wt kt sni
-on9 24jam..(wifi kan ade,,free plak tu)bak kate org..gne slagi bleh gne..kasi mara bankrap..ahaha
-bace novel(membace itu kan bgs umtuk otak)hihi..
-berbual kosong =mengumpat??hahaha...
-update blog..yess..kt sni aku share story..idop sharian aku..pe aku wt..

p/s: sy xtaw nk wt ape ni..farah asikin tgh psg lgu jiwang,..tgh menghayati lirik..ngan tgn die d letak kan d dahi..penuh kejiwangan..ahaha..

No comments: