Wednesday 17 August 2011

imbas kembali thn 2010

salam ols..ari ni da msok 18 ari kte puase...so far..ALHAMDULILLAH..aku masih bertenaga untuk berpuase..shat walafiat..hehe..so..tggal lg7ari nk blik(asyik nk hitung ari nk blik je ina ni)xde bnda len nk ckp ke haaahh..?!!ilex2..jgn mrah..xmao2 marah..nati cpt berkedut..ktekan msih muda remaja..so that..enjoy ur life..feel better more than yesterday n tomorrow never die..huwawawawa~~(skali lg aku mengarut xtentu psl..)-ngeeeee

okeh..kenangan 2010

~on 2march 2010
-aku belajar berdikari..ase duit sndiri..n aku apply keje kt kopitiam..nama kedai tu"WAW KOPITIAM"as a pembuat air..ahaha..aku xkisah air yg aku wt 2 kaw ke x..jnji beban aku lps wt air tu terlepas..bab kate org..bdk2 bru nk blajar wt air..so..mnum je laa even air tu xsdp...ambik kow..!!nasib laa spe yg mnum air yg aku wt 2..blik umah cirit birit..huahahahaha..opsss..(sila ketawa ngan sopan ina)..tp mlang nye aku keje xlame pn..ckup sbulan aku keje...aku cabutt..tp.....ade sbb taw aku stop keje ni..so nk taw bce entry yg bwah ni..

~on 1april 2010
-terkejut ngan pggilan tepon..ma da nk bersalin..ape lg..ari ni jgk aku berenti keje..sape xrisau kan..risau aku lbh drp abah aku..yela..ibu kan..spe xsyg..lbh2 lg tgh bertarung nyawa nk lahirkan baby..so..tum tam..tum tam..makcik aku anta aku kt hospital..smpai je kt hospital..da dpt taw ma aku da slamat melahirkan seorang baby boy yg cumil..ase cm xpercaye yg aku dpt adik lg setelah 12thn umur adik pompuan aku..so lahir laa muhammad akif danish bin ajizi..skang baby boy ni pn da besa..da stahun lbh n tgh belajar berckap even aku xphm pe yg die ckp mse tgh oncol ngan aku..pape pn..aku ea ea je laa..hahaha

on mei 2010(aku xingt tarikh ni)

-aku msok skull blik..form 6..first2 tu mmg laa excited laa kan..msok skull blik laa katekan..jeng je jenggg...msok klas..aiyooo..jmpe blik ngna kwn2 lalme..huiii....mmg klas tu kteorng pnye laaa..penuh ngan story mory..so itu dapat bertahan 2mmgu je..bkn xnk blajar ke ape..tp ati aku bkn kt situ da..mybe bila cikgu mso,,mengajar,,blaaa...blaa...blaa.....tp....satu hape pn xmsok otak aku..hehe..so aku decide,,aku stop je form..dk umah je laaa..men fb,,chatting..tu laa keje aku mse dk umah dlu...xblaja..so..internet 24jam laa jwp nye..~ngeee...



so,,day by day..berlalu ngan begitu turbo...very fast..aku dpt surat drp KPM BANDAR MELAKA yg mengata,,to my dear siti zurina ajizi yg cumil..ahaha(sje gedik nk tmbh)anda telah d tawarkan untuk melanjutkan pengajian anda dlm bidang dip in islamic banking n finance..sila daftarklan diri anda pada 4january 2011..(aku ringkas supaya cter ni xpnjang)hahaha..


Soooooo...conclusion nye adalah..adalah skang epy ngan idop aku skang...aku ade parents yg slalu sport aku,,bg smangat untuk aku untuk terus bangkit n terus bangkit dari sbrang kekalahan(cam nk g perang lak ea)ahaha..adik2 aku..spupu aku..mijang yg bulat,,marhaini yg steady,,ka ngoh yg suke wt lawak,,kiera yg slalu satu kpala ngan sy n kwn2 yg sporting gler..xlupe gk kwn2 skull aku yg dlu SMK KETEREH..to all my frens here,,at kpm bandar melaka..love u damn so much..(tetiba ase nk tacing lak..sedihhh seyyy..wish u ols sucsess sokmo..dunia n akhirat..mioga2 TUHAN merahmati kamo2 sy sy syg...aminn aminnn ya rabbal alamin..~




p/s-sy rndu mak sy..abah sy...rndu nk bukak puase bersama..n sy jgk xsaba nk berhari raya..!!!hehe

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.