Thursday 4 August 2011

~keboringanmelanda lg~

'it's a beutiful nite..i'm looking for something dumb to do..hye baby...t think i wanna marry you..'-bruno mars pnye lagu eh..aku nyanyi skit je..mls laa nk nyanyi sampai abis(pdahal xingt lirik)wakaka...best an lagu ni??switt loh..da fisrt time jupe mlm tu..trus nk ajak gurl tu kawin..kalu aku jadik pompuan tu..aku aku bg penyepak laa.ade ke ptt,,bru skali jumpe da ajak kawin..mmg xlaa kan?hehe..oitt...its just a song..

sgt jeles bile tgk kucing kt blakang umah td tgh men2 ngan ank diee..grau mnje..lompat sane sni..sje je menatang ni nk kasi aku jeles an..aishh..da laa aku dk sni kurang kasih syg...haha..(agak ngade2 skit d situ)..but??who cares baby..~ngeee


mlm ni yg indah..di sinari chaya bulan purnama yg bulat menerangi langit yg gelap gelita..serta,,langit yg gelap menjadi cerah ngan hadir nye bulan yg di beri kan cahaya oleh matahari...okeh..justtt danceee~~hahaha


ni lg satu hal ni..ear feone pnye laa cntik..malang nye..sebelah je bunyi..hampeh tol laa..mate masih blom ngatok..so aku nk membebel skit kt sni..AKU SEBENARNYE NK BALIK UMAAAA...HOMESICK tahap cipan gler babi monyet gajah kure2 da ni...lmbt nye nk tggu 25hb ni...kan bgs klau ade doremon..bleh blik ble2 mse je..bukak pntu da nmpak pintu uma aku..andai nye ade doremon..mmg doremon tu aku pnye sorang laa..fuyoohhhhh...tp doreman da mati laa coz terkejut tgk tikus..doremon kn tkt tikus...hahahahaha


eskkk..puase..excited nk puase..sbb mkanan kt bazar rmadhan byk..uiiii...klau perut ni blh muat byk..aku nk sume..sumbat2..2 mlm yg lps..berjaya menghabiskan kek coklat..moist plak tu..terbaik..!!oleh tu..kek coklat tu sy sorang je yg punye...yakkk..!!ahah..farah badmood laa mlm ni..xbrani nk usik..kang aku usik,,kne lempang ngan die lak..xnk aku..xpsl2 free2 kne..farahhh ooo farhhhh..chil eh..xmau sdih2...hapy ea..alaaaaa tomey2..:-)

okeh..sekian..tq..