Wednesday 3 August 2011

puase ohh puase

celik pejam..pejam2 celik..celik pejam2..tdo mkn..tdo mkn..mkn tdo2..tdo bgn sahur..bgn sahur tdo..hahahahahaa..

tibe2 je dtg si farah..ngan sudu dan garfu d tgn..ooooowwwhhh...ko cilok sudu kteorg ye farah..ptt laa kt bwah xde sudu..ko yg mencilok..pencuuriiiiii....!!pencuri...!!bak blik sudu aku..aishh bdk ni..upenye die pnyer keje ambik sume sudu kt bwah ni..*farah pnye trademark bile melatah'yakkk yakkk eeyaakkkkkk..!!!hahaha

ok now..mlm ni aku byk modal..hahaha..klau menyampah jgn bce..!!okeh..jgn gedik..aku xske..huahuahua...kte da brp d ari ke4 puase da ni..jap je kan?ish..xsaba plak nk raya..how how blik kg..blik kg..ati riang...alaamakk..lmbat lg laa nk blik..skang bru je 3hb..aku blik 25 hb...so..berbuke puase d tempat bru(wlaupun da 8bln dk sni)haha..overall ok la kot..not bad..buke puase ramai2..xsdih skit..riuh jew..lbh2 ngan suare ummu gengster..ahaha..tp satu je yg menyentuh ati aku..mse blik melaka 1hb ari tu..sampai kt MC kul 7lbh da..beli nsi..then mkn merempat..xde krusi,,berdiri plak tu..aiyaaaaa....agk tersepit d situ..xde arah n tempat nk mkn..wuaaarggghhhh..fisrt time kot..slal;u nye berbuke ngan family..now..i miss my family sooo ssooooo muchh..nk blik..nk blikkkk A.S.A.P..!!!!~ngeeeeee



farah asikin..name yg indah yg d beri oleh umi dan aboh nye..beliau sgt indah seindah bunga d taman..tp satu je yg menarik psl farah ni..die cpt meengelabah..!!melatah..yg ni sy suke..usik skit..da kua da die pnye trademark..yakkkk eyaakkkk....jgn d mrah ye farah..piwiitttt..farah yg cntik lg cun....lapp u..muahhhh..wakakaaka.~