Friday 19 August 2011

the story mory

ohhh resah..aty gelisah..~iklan seketika ea..jgn mrah~..haha..
test eco..i'm done wit it..skang ati sy da lega..sume subjek da test..so far so good... puase pn makin nk abis..so..slamt hari rayaa..!!!sy nk raye..heee~~..

okeh...yesterday..bukak puase besar -besaran..meriah kot are nye..mne x nye..VIP ade...pengarah kolej,,pakcik bas pn ade..n aku..aku ni special skit..aku VVIP..~ngeeee
kua bilik pkul 5 lbh..kne kumpul ramai2 kt dataran asrama tu...then dgr ceramah..ceramah tu besttt(pdahal aku skit pn xtaw pe ustat tu ckp..haha~)..lps je buka puase..uwaaa..mkn nsi tomato..nme je nso tomato..tp aku bkn mkn tomato..mkn boleh tp xleh telan..die kua blik..ngeeee~..pelik x??xkn??aku adalah salah sorang org yg xmkn tomato..tp carrot no 1..waaa..sdp nyee air carrot..mmg feveret aku laa ni..lemak manis d sukai ramai..spe xmkn carrot jgn kwn ngan aku..!!!ahaha(acah je)

my feveret drink
                                       so lps mkn..ape lg..msok umah..perut da kenyang so..mndi n solat laa plak..ingt nk ilex je ke..smayangg ooiii..smayang2..ni bln puase..bykkan ibadat tu skit..ammmbooiiii..!!hehe

n todayyyy~~
blik je klas..solat zuhur n trus tdo..!!!waaaaa..i lovee sleepp..tdo ni boleh mendamai kan jiwa yg sedang bergolak..ammboiii..ayat..(bm mase spm aku A+ taw..)so jgn men2 ngan aku..aku ni pndai mengayat,,(prasan lbh seyyy ina ni) A.A.K..(ade aku kisah?)ngeh2..okeh..cter psl tdo..bg sy..tdo itu adlah 1 nikmat yg pling best..++dpt mimpi yg klakar(mmg mse tdo tu aku gelak laa)huhuhu..skang ni aku ase aku da xbleh klau xtdo ptg..mmg ngantok gler laa..mybe da jd tabiat kot..tu laa..spe srh ajar tdo ptg..skang..nahh..!!ambik kow..!!

comel baby tembam ni tdo..

kte smakin ari semakin dekat ngan raye..so ari ni..lampu bilik air ni cam taw2 je raye da dkt kan..bleh plak jd lampu 'bliq2'bukak ttp bukak ttp..aishhhh...!!!!


kalu lampu bilik air tu cm ni xpe gk..ahaha~
sy bru ,ps tgk cter kuch2 kota hai..sedihh seyyy..aduhh..tetibe nk tacing ni..ina do not cry..whatever..!!tp kuch2 kota hei mmg best...++ade shah rukh khan..kacak+hensem laa die..makin tua makin ensem lak..piwiiitttt2...hehe(gedik)
perfect actor..!!
SRK peluk ina..ahaha

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.