Tuesday 9 August 2011

it's happen

it's happen..yess,,it's really2 happen..so..wat we gonna do is??
-wt derk??-idea yg bgs..hehe

urmm..actually idop ini sukar untuk d duga..ape yg kte plan..xsmestinya mnjadi..dan ape yg kte xsangka..bnda tu laa slalu nye jd..okeh..itu sume TAKDIRR..!!JUST INGT DLM ATY..tuhan yg tntukan perjlanan idop kte..(aku suka membebel xtentu psl,xde kaitan..)hehehe


ari ni..test stactistic..huwoooo..i got the strok..damn it..otak jd hang..npe jd cmtu??yesss..it's happen..d sbbkan mlm td aku mkn mse megi sahur kah??aishh..i'm totally got the strok..hang kejap..aiyaaaa...nsib baik sempat cover alik..OMG...IT'S HAPPEN...!!


setiap kali aku bad mood..akan ade something yg menghappy kan aku balik..eheemmmm2..nk taw??hehe..mse kteorg turun bs td..aku,,muni,ros ckp 'terima kasih pakcik'kt pakcik bas..tetibe..tiba lak turn si farah ni(dgn sopan n segan2 silu..ngan ayu nye mengucapkan'terima kasih MAK CIK'....aik..bila lak pakcik bertukar jd mak cik ni..n bila lak makcik jd pemandu bas ni...hahahahahaa..pepandai die je ubah pakcik jd makcik...dan itu wt sy tergelak..!!welll..IT'S HAPPEN..!!!farah2..yakkk yakkk..yakkk..!!hahaha..

p/s =selamat berpuase,,selamat bersahur..selamat beramal..renung2kan laa..
~salam 1 malaysia..haha

No comments: